nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 14 Februari 2011

rumahku syurgaku


setiap kali aku balik kampung kat kuantan..
memang membebel2 aku kat abah aku ngan adik2 aku...
ko tgklah porch umah aku..
dah mcm apa ntah..
sampaikan suri nak main2 pun payah...
rasa nak sekek je kepala sekor2...

p/s: actually adik aku no 2 nak bt umah kat beserah..so nnti sume akan berpindah ke beserah..sgt2 best..sbb umah tu dkt ngan umah nenek aku..makngah aku..pakteh aku..mak anjang aku...kira saudara mara lah..
at least balik kampung suri tak boring..skrang mak aku dok perumahan...
p/s: rumah dijangka siap sebelum raya.so hari raya thn ni akan lebih bermakna sbb turn aku n beraya di beserah..hehehe

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut