nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 18 Februari 2011

tips untuk anak makan


bila orang jumpa anak aku...
mesti diorang tanyer aku bagi apa ke suri makan
iyelah ..baru 2 thn 9bln tapi berat dah 18kg
ciksuri tak gemuk..but tembam okk
hah..ini yang aku bg makan


selama ni..
apa yg aku masak memang aku suka suap cik suri
pantang betul nak bagi cik suri ni makan sendiri
pertama: takut bersepah..
kedua: takut cik suri main2 ngan makanan


ini aku masak mee goreng bodo2 je..
isi kicap byk2..
pahtu aku suap kasi kenyang...

p/s: tips anak tembam...kena rajin masak lah kot...n kena rajin suap anak makan...jangan lepas tangan je..

2 ulasan:

Just Call Me Bitt berkata...

hehehehe ya betul! tapi tu la saya menyuap kadang2 sambil berlari...rasanya anak2 kite tak tembam2 sebab lepas makan terus berlari sedangkan masa makan pon kaki tu gatal jek nak berlari lagi...adehhh pengsannn mak cenggitu...bagus cik suri ni tau...makan dok diam2 gitw..

mamasuri berkata...

bit: takde maknanya nak dok diam..memang aku lah asyik terkejar2 dia utk suap makan...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut