nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 7 Februari 2011

Pantai Beserah, Kuantan


sekali sekala balik kg nenek aku..
papa den bawak si suri ke pantai beserah
korang layan je lah lara si suri ni yek


dah memandai melukis di pasir dah skrang


suri bermain layang2 bersama kakak anis (sepupu aku)


menikmati keindahan pantai


bersama paksu n abg amirul (sepupu aku gak)


the bodyguard


ini pakngah..merangkap ketua bodyguard..

p/s: seronok kan..aku takde pun teman suri ke pantai..aku dok melepak2 bt ketupat ngan makcik2 aku..hehehe

2 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

aku suek posing suri tgk keindahan pantai tu.....gebus jek aku tgk dare ko emy...geram aku kooooo......

sonok anak dare ko main pasir yeak.....pandai lak tu main layang2 heheeheheh.....

norhidana berkata...

bestnyer... jeles i pantai beserah best blh jln2 gitu... aku blik tganu, pantai dia sume ombak kuat pastu dh jenis yg melengkung tak blh nk jln2 tp pantai pun...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut