visitor 2011

Selasa, 22 Februari 2011

mood

sebagai manusia ...
sebagai perempuan biasa...
of course mood adaaaaaaaaaaaaaaa kannnnnnnnnnn???
for ur information ...aku takde moooooooooddddddddddddd gilerrrrrrrrrrrrrr
ntah naper????????????????????/
korang leh salah kan period aku yang tak datang2 ni..
cian body aku menanggung derita ini...
nak mengeCHECK dengan benda alah pregnant tu ....tapi aku malas...
malas nak rasa kecewa...
sangat2 sakit hati kalau kecewa...
buttttttttttt....
aku akan berusaha bersungguh2..
chaiyok2...

p/s: layan lah pompuan senget cam aku ni hahhhhhhhhhhh...
p/s: best2...this weekend my family dr kuantan nak datang kl...sepupu aku nak bertunang dengan orang kajang..leh makan satay kajang...hehehee

1 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

ehem...ehem...biar laa tak dtg terus wei hihihih.....tapi ko jgn moody....pi rileks2 pi heheehehe....

wah berkajang-kajangan la ko weekend ni yeak....syok!!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut