nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Sabtu, 12 Februari 2011

kegembiraan anak aku ketika bermain


dikala kebosanan dok rumah mentua..
hehehe..biasalah..ayat standard..
anak dara ku tetap happy bermain
bermain di luar aka bermain kat tanah..
iyelah..dok kl kan dok apartment..
bila sesekali balik kampung bermain kat 'tanah'
seronok wei


happy sampai melompat2 gitu sekali..
walaupun kamera ku tak canggih..
tp dapat gak aku catch lompatan suri tanpa jejak tana
hehhee


paling suka part gaun suri pun melompat..
jelas menunjukkan kelompatan sebenar suri..


ntah apa dibincangkan oleh dua orang sepupu ni
sampai tergaru2 kepala...


budak ni panggil aku bila dia ternampak aku ambik gambar dia..
mama kan paparazi b...hehehe
itu teknik suri ajak aku turun main dengan dia..
xkuasa aku..panas wei..
i tak biasa panas2 ni..


lagipun suri dah ada bbysitter..
hehhe..babysiter suri tu adalah adik bongsu papa den
yang pakai baju biru muda tu
heheeh

p/s: sesekali balik kampung..betis suri penuh dengan ciuman manis nyamuk2 kampung..
p/s: sekali balik kampung di kuantan..aku kena marah ngan ma aku...huhuhu..iyelah..kalau tgk betis suri tu mengamuk sakan lah ma aku...anak dara lah katakan ..kena lah jaga betis..hehehe

1 ulasan:

norhidana berkata...

sakan anak dara ko yek...bergumbira dia

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut