nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 10 Februari 2011

solat itu tiang agama

iye2..
itulah selalu dalam fikiran aku..
tp aku pun ada gak terbabas nyer..
but thn ni dah masuk 3 series
so better ingat kan
so azam baru nak penuhkan solat tu..
meh layan gambar suri..


ajar lain bt lain
takpe2..sabar2 ..kecik lagi


bagus anak dara aku ni..
ada sesapa nak bt calon menantu tak??


rambut terkeluar yang tak tahan tu..
kain solat suri dok umah pengasuh dia..
so dia pakai yang aku punya


ini rukuk style suri..
puas mengajar..gitu gak


papa den yang tukang ajar..
aku tukang ambik gambar je...

p/s: azam baru laki bini..harap2 berkekalan..ma abah..senyumlah..

2 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

alahai sejuk perut tgk suri solat hah....bagus2...kecik2 dah belajar solat.....mudah-mudahan terang ati anak ko emy.....

AdiaLuze berkata...

Alolololo...tomeeiiinye dia solat pakai teleking besar tuuu...Suka tengok ! ^__^

P/S : Jadinye, pelihara yang solat kita sebaik mungkin. Alamak !!! Dah nak kol 3 ker ???....Nak g solat Zohor laahhh !!!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut