nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 7 Februari 2011

mee calong


muka puas!!!
balik kuantan wajib cari mee calong
mee calong aku makan ni mee calong bertulang..
kt kg alor ladang, beserah
terbaek wok!!!!

4 ulasan:

xznie berkata...

mee calong ni mee ape ye? mcm mee sup tu ke?x penah try lg ni..hehehe

p/s : kisah benar :- kat jasin kan ade "kes" pasal mee calong tu..org yg mkn mee calong kat "kedai" tu kompem esoknye akan sakit perut, pastu p check doc n xray, ade cacing berkumpul..pastu x lama org tu mati..bila sedara org tu p "kedai" tu blk, "kedai" tu dah xde..x wujud langsung..uisshhh..ngerinye..

mamasuri berkata...

hehehe..
nnti ajak radzi pe beserah, kuantan..
situ penuh kedai2..restoren2 jual mee calong..
mcm mee sup..tp kuah tu dr sup ayam..ada bebola ikan, ada tauhu..sgt sedap..
cubalah...

norhidana berkata...

saja j makcik nih tau... bt terliur aku

joemazda berkata...

mee calong ni spesel...manada kat negeri lain...klu ada tak sedap pun...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut