visitor 2011

Khamis, 17 Februari 2011

Rayban


eh eh eh..
aku kadang2 tak paham
kenapa kadang2 orang panggil spek mata tu rayban..
sedangkan bukan jenama rayban...
hehehe..
meh..layan kitorang berspek..
hehehhe


antara tiga orang pose spek ni..
spek aku paling murah..hehehe..
aku mana lah nak pakai spek2 ni..
dah ler rabun..baik pakai spek mata rabun aku je..
spek mata itam ni memang tak main..
harga spek aku RM 8.00 je..
murah kan.hehehe


giler babas..spek aku rm8.00..spek cik suri ni made in barbie rasanya..rm49.90..
gilor ..mahal dari aku..
itulah pengorbanan seorang ibu..
ahaks..


actually papa den baru je rembat rayban tu...
harga biarlah rahsia...
kali ni papa den bapak lah kerek leh dpt rayban..
dia tak tau ke spek mata rabun aku pun ada jenama gak..
espirit ok papa den..
hehehe


cik suri pakai baju ala2 cheongsam..
mak aku yang belikan..
sempena tahun baru cina..
tetiba kan..

p/s: family aku memang gitu..ingat aku kecil2...cheongsam lah...baju punjabi lah...sib baik sari je takde..hehehe..

1 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah ni dah group panca sitara ni emy hihihi...comey2...aku pun suke posing anak beranak berspek mato kalo dlm keter hihihihi....

betol kooo..spek budak2 ni pun mahal2 kooooo...demi anak kan..sangguppp gitu!!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut