nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Sabtu, 5 Februari 2011

Asam Jawa - kegemaran kami


eh korang kalau dalam kete,
korang bagi tak anak2 korang makan...
hehehe..aku bagi je ..
yelah ...hobi katakan..
hehhee


anak dara ku yang comel..
korang teka lah apa yang dimakan tu..
hehehe


pe jadah lak nak bagi orang teka..
tengok tu..mak ngan anak di dalam kete..


siap ada drama suap menyuap..
auwwwww...malu i..


papa den ni versi orang kampung
makan asam jawa pun suka yang old skool punyer
ala..dalam plastik bulat2 tu
kenal tak?


inilah rupanya..
yang nampak jari aku tu..asam jawa versi moden..
ada garfu leh godek2 makan
yang sebelah tu yang versi lama.
dulu2 ada gak dalam 4 ketul asam jawa..
skrang 2 ketul je..memang kedekut orang nak jual skrang..

p/s: kusyen kat kete aku memang cukup pakej air2 suri..hari ni tertumpah ribena...esok air milo..lusa air vitagen..gitulah seterusnya..oh sakit nya hati ku..

2 ulasan:

cikbedahlaser berkata...

uuhuhhu.. try guna pelapik mcm kulit tu la kak.. x leh ke???

norhidana berkata...

beb, aku pun ada beli gk asam jawa dlm bekas tu yg cam k ct promote tuh... nyum2

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut