nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 30 Julai 2012

tapau je hari ni


setelah main masak2 selang sehari..
setelah main tunjuk2 lauk kat bazar sri damansara..
hari ni aku tunjuk2 lak kat anjung Felda..
hehehe

jadilah..tomyam...sambal sotong..sambal hati..tempoyak..tepung pelita utk berbuka hari ni..

5 ulasan:

Puan Fifiey berkata...

ari tu ada jugak aku beli kat kantin bawah.. daging masak epdas ngan paru goreng...last2 fida kena cirit birit.. husband fieda kena muntah dan cirit birit..serik wei norli..serik nak g beli kat bwh dah.. tapi semalam tapai nasik minyak dan nasik ayam kat restoran tak sakit perut pun...panas2 lagi masa beli.. org pun ramai...

wahida berkata...

aku sbb rumah jauh je, kalau tak, mmg aku dah masak2 hari2 utk berbuka...huhu...

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

uuuu...tempoyak pembuka selera!best!nyummy!

inazamri berkata...

akak hari ni cuti tapi lauk tunjuk gak..esok selasa plan nak lauk tunjuk juga..angin malas dah serang..

Pink Lavender berkata...

wahh...byk tuh...
makneng masih malas nak ke param lg..masak cincai jerr..

makneng follow sini
jemput follow makneng..=)

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut