nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 27 Julai 2012

mY feVerEt sAhuR


ring ring ring
5.30 dah wei...
imsak kul 5.40..hehehe


inilah rutin ku ketika sahur...
5.30 ni kira klimaks lah
time ni makan telan cepat2..
time ni telan air kosong byk2...
aku kan full breastfeeding
so waktu2 getir hampir2 nak imsak mmg berharga buat ku


ini lah feveret sahur aku
senangkan..mudah kan...
kalau tanyer kenyang ke tak..
of course lah kenyang..
4 kpg roti ngan 2 biji telur...
hehehhehe

p/s: tak lalu makan nasi...pernah makan nasi waktu sahur..tetiba tgh jem g keje...tetiba memerut..mengigil kepala lutut aku menahan nak B***k tauuuuuuuu
hish hish his

4 ulasan:

lieyalatif berkata...

hahahahah....terbayang2 aku ko drive sambil tahan berak tu...aku pun selalu kene emy oiiii....aku ni jenis lawas selawasnya...penah le singgah sekolah mia gara2 pi lepas hajat dulu wakakaakakakak


wey, terliur tgk roti telur tuh!

fazitaismail berkata...

kiter lak sahur selalu tak ngam masa..asal terkejut je terus bgaun..biasanya area pukul 4-5.30 la..hehe..

dugaan jugak tu full bf bulan2 ramadhan nie kan..hehe

AdiaLuze berkata...

Assalammualaikumm ...

OOo .. Kenyang ek sayur roti ngan telur. nak cuba gak la .. huhuhu ..

P/S : Hari ni besday kakak Suri ke? Epi besday !!! ^^

~aYu~ berkata...

ni mmg tahap dah nazak-nazak nak ke imsak ni.
sy standard akan makan sahur kol 5 pagi. lama la leh makan minum lagi. hihi..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut