nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 24 Julai 2012

kakak semakin nakal, adik semakin bolat


ini gambar2 dah kt draf..
tp lupa nak update
so layan..


di suatu petang..
lepas balik berjimba2 satu family...
sebelum balik umah..singgahlah taman permainan..
saja nak kasi kakak suri main2 sebelum balik umah...


sedang syok kakak suri bermain buai...
buai yang laju ditolak oleh papa..
yang ketika itu jugak papa tengah mendukung darin...

kedebut...hehehe
suri telah membuat somerset berpusing...
giler kentang terus menangis..
papa takleh bt apa2 sbb tgh dukung si adik..
mama lak dok dlm kete layan handphone..

gitulah citer si mata kiri kakak suri yangluka...
heheheh


tp takpe..kakak suri gagah perkasa..
jatuh buai bukan bermakna takleh main dah lepas ni kan...


si mata bolat yang semakin membolat..
nasib mama nyer tak membolat sama...
hehehe

p/s: smlm setengah jam sebelum bukak posa aku dah terbongkang baring..mcm takde energy dah...tugas2 memasak..pok den yg sambung..hhehe ..hari ni pok den cakap beli jer..yes yes...hari ni nak makan quaterpounder mcd...hehhe

4 ulasan:

lieyalatif berkata...

sian ko....abis dah luke tu hah..seb baik tak jadi ape2....tapi biase gitu le emy budak tgk lasakkan heheeheheh......

mulat2 darin tomey!

Mooniqueen berkata...

Alolo kesian Nya...

fazitaismail berkata...

alahai keciannya kat kakak darin tu..nasib baik tak kena kat bijik mata tu..eeeeii geram tgok mata boooolat si darin tu..hehe

norhidana berkata...

ala2 sian kakak suri... papa terover tolak buai ek sampai dpt hadiah kt pp...nsb skit kn

si mata bolat darin tu... dh bukan jd geng tido lg

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut