nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 26 Julai 2012

PUtaRan PaDu KaKaK SuRi


habit kakak suri...
kalau minum susu mesti akan putarkan rambut dia..
mmg peel dari kecik lagi..
ni darin tgk semacam je kakak dia..
ntah2 skit masa lagi darin pun ikut jugak putaran padu tu...
huhuhu


4 ulasan:

lieyalatif berkata...

hahahahaha...peel menggentel rambut yeak...mcm mia plak ko suke gentel bucu bantal kalo menyusu...tapi sejak dah darjah satu ni dah takde dah peel menggentel heheeheh

~aYu~ berkata...

nasibla anak-anak sy takde habit camni.. anak sedara adala.. hihii

norhidana berkata...

hehehe tp darin tak blh bt lg rambut dia pendek lg heheeh

Outbound di malang berkata...

Lucunya :)
Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut