nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Ahad, 15 Julai 2012

peel kakak suri


salam pagi ahad yang indah...
semalam kurang indah skit..
sbb kelam kelibut ambik baju dx client beli..
mmg huru hara...
sbbnya..stokis aku tu kat cheras..
which ajak pok den g..
n sekali gus bawak kakak suri n darin

nak dijadikan citer
darin relak je dlm kete...
nangis pun tak
tp kakak suri memang tak duduk diam..
mmg drama queen betul..hehehe
ada jer yang tak kena..
last2 nak on the way balik umah..
ktorang acah2 nak tinggal dia tepi jalan
baru lah behave skit..

awak kan suri..betul2 bt mama papa pening kepala..
aduyaiiiiiii

again..bila tgk gambar anak..
hati terpaut..tersentuh..
sbb degil2 pun anak aku..
peel2 tak comel pun anak aku..
comel2 pun anak aku..
so tima seadanya..

meh layan gambar kakak suri ...
ini kejadian hari jumaat pagi
cam biasa..hari jumaat mmg berbaju kurung...
tp hari tu sengaja aku pakaikan kakak suri tudung..
excited dia..
hehehe..
comel kan anak aku..


cam biasa posing kat ofis mama


peel dia hari2 g school..
nak mandi kat ofis aku..
katanya best..
ntah apa yg best..
huhuhu



mcm mak nenek...hahhaa
apapun comel di mata ku...
muahhhhhhhhhhhh

3 ulasan:

Puan Fifiey berkata...

alahai comelnya!!!!

inazamri berkata...

yes2 sgt comel.mesti petah bercakap dia ni

wahida berkata...

kahkah...comel je bila dia mintak nak mandi kat ofis ko tu kan...

mmg mcm2 peel budak2 ni kan...kengkadang pening nak melayan..ekekek...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut