nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 16 Julai 2012

di suatu petang di mcd sri damansara


menemani kakak suri
berdua ngan mama...
mama pun layan lah...


menikmati happy meal dgn sepenuh hati


muka penat baru balik school

p/s: mostly every jumaat pok den balik lambat sbb main futsal..so aku ambik time gni...teman lah suri bt apa yg dia nak..
nak mcd ke nak g taman ke..aku ikut jer..takut2 balik nnti dia boring sbb pok den blk lambat kan..

4 ulasan:

Zulfadly berkata...

nmpk ayam tu jer dah rasa lapar, hehe

lieyalatif berkata...

Sonok suri dpt ngedate ngan ko emy... Sok darin lak join hihihi

Alah tgk suri mkn mekdi tetibe terhingin plaks...

wahida berkata...

cis...aku mmg tak menahan kalau tgk ayam goreng mekdi ni weh....aku ni penggemar tegar ayam mekdi...nampak pulak tang peha...lagi lah aku meroyan tgk...huhu...

mamasuri berkata...

zulfadzly:hehehe...

lieya: mengedate yek...mmg pun..nnti darin n suri lak...

wahida: baik ko mkn sebelum posa ni...hehee..mana lah tau...tgh2 posa tingat lak

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut