nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 22 November 2011

tahniah harimau muda....mengeras woiii

salam satu malaysia...
hehehe...
tahniah aku nak ucapkan pada skuad harimau muda kta...
bermati-matian korang yer semalam...
walaupun aku sekejap tgk sekejap tak tgk korang...
tp aku yakin..dgn berkat ikhlas kta...kte pasti berjaya...

semalam..satu perumahan aku bergema dengan laungan gol...
bila indon gol...ada bunyi gol jugak...
sbb ada sebelah flat berdekatan umah aku tu...
ada sekelompok indon dok situ...
tp yang bestnya ..bila harimau muda gol...mmg kuat giler lah laungan tu..
terdiam diorang...

tgk pada harimau muda main semalam...
boleh dikatakan..biasa2 jer...
sbb banyak pemain kte yang star2 injured kan..
but syukur alhamdulillah..kite ber jaya jugak...
terharu wei..
iyelah hari tu tgk penyokong indon mempersendakan lagu negara kta kan...
terasa mak tau...

oklah...malas nak bebel sgt...sbb kte dah dapat emas kan...
yang tak bestnyer skrang...perut aku asyik mengeras jer ni...
naper yek..sebab dulu masa preggykan suri..takdelah feel2 gni..
aduiiiiiiiiiii..salah makan ke?
n aku perasan perut aku besar skrang...
bby besar or perut aku yang besar....?heeheee...
aduiiiiiiiiiiiii

p/s: buat lieya..nnti aku ambik gambar yek...hehehe..sabau2...

3 ulasan:

norhidana berkata...

ye ye taniah2... mmg puas hati rasanyer... sbb dpt diamkan sume penyokong indon yg 100k lebih tu...

sian ko,bby tu sebenarnyer saja nk ajak ko main2 tu

~ataicha~ berkata...

dah berapa bulan???

mamasuri berkata...

ataicha: aku 7 bulan ni...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut