visitor 2011

Selasa, 8 November 2011

raya tanpa gambar


sory yer kawan2..
tahun ni raya haji mmg takde gambar...
sebab pertama..aku tertinggal kamera kat ofis..
sebab kedua aku takde mood ler...
hehehe...

tp sehari sebelum raya...
aku, suri n pokden merayau2 je kat midvalley...
pekena ikan bakar pedas kat foodcourt oasis tu...
pahtu cari brg dapur kat care4 midvalley...

balik malam tu just relak2...
kalu kat umah ma ...ma mesti sibuk buat lauk utk raya keesokan...
aku? esok pagi baru masak...
aku buat nasi minyak, ayam pedas n kurma ayam...
cukuplah utk anak beranak...
itupun beli sekor ayam kat care4..aku abiskan sumer...
bagi skit kat uci (pengasuh suri) n cik puan dana kte....
itupun aku tak brapa makan..
yelah..sendiri masak...mmg payah nak sendiri makan kan...

apapun...walaupun kurang rasa mood raya haji ni...
tp aku happy..syukur...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut