nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 24 November 2011

2 kali telan nasi kukus ayam dara percik....


ini sume gambar aku cilok dari blog puan dana
minggu ni dah dua kali aku makan nasi kukus ayam dara percik kat setiawangsa tu...
mak aiiiiiii...naper tetiba rasa kesedapan nyer...
hehehe
tapi layan jer..dah nak makan kan..
so rupanya akan jadi seperti di bawah...


muka tenung nasi...
naper lah ko nasi..aku nampak ko sedap sgt?
naper? naper?


dah lah banyak...
nasi kukus ayam dara percik dgn telur asin ni harga rm7.80
nyum2...

3 ulasan:

norhidana berkata...

ye... sile lah byr royalti sbb mencilok gambar dr belog aku ek... ahahahk

lieyalatif berkata...

keh keh keh....patut le gambar same....takpe la dana....tak yah le mintak royalti...sian makyong....heheheheeh...bagi can le kat mak yong dedek ni heeheheheh

takpe, emy, bedal selagi boleh.....kang dah dlm pantang leh telan air liur jek heheheehehe

norhidana berkata...

eleh lieya, masa dia awal2 peknen hari2 dia mkn nasi kukus ni wei ahak2...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut