nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 3 November 2011

gedik pulak


ini gambar2 yang ada ni...
gambar2 gedik suri before bertolak ke alor setar...
aku kan ada taklimat kat sana...
so aku angkut lah suri n pokden sekali...


budak gedik...beg tarik tu..beg baju mak n pak suri..
beg pink tu..baju2 suri sorang...
pergi 3 hari 2 malam jer..
tp abis sume baju dia aku angkut..
yelah suri ni cerewet skit..


tgk...susu sebotol dah siap2 buat...
iyelah suri ni asal naik kete jer cari susu...
masa ni dah kul 3 petang..
ktorang gerak lambat..pok den ada hal...
hehee


gedik lah ko tu suri...
masuk2 kete jer terus tidur...
hehehe..
lega hati mak pak ko ni..

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

ewah..ewah..geram lak aku tgk budak gedik ni emy...nak jek aku cubit2 pipi tu...makin comel okey!! camne la esok dah ade adik ni...penjeles ke penyayang he he he...tak sabar lak aku....

same laa ngan aku emy oiiii...aku ngna laki aku satu beg, mia mija satu beg, dayyan satu beg...adoi berbeg2 kalo nak gi bercuti hah....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut