nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 16 November 2011

pelupa


betul lah orang tua2 cakap....
kalau kita beranak sekali...
urat2 kita banyak putus kan...

ini kan pulak nak beranak kali kedua...
serius aku cakap...
aku hari2 dok doa nak jumpa kertas ni sehelai...
aku leh lupa aku letak mana...
habis aku selongkar...
dah lah berkaitan ngan keje...
adui...

jumaat ni kalau tak jumpa juga..
terpaksa lah aku cakap kat orang tu..yang aku xingat letak mana kertas dia...
masak aku wei...

1 ulasan:

norhidana berkata...

hehehhehe.... ko mmg pelupa,nsb lh ko ingt lg nama bos sangap ko tu hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut