nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 23 November 2011

body butter


inilah rutin di pagi hari kalu di ofis..
ofis jer lah...
sbb benda alah ni aku tinggalkan di ofis jer...
body butter ni..
nyum2..bau dia rasa nak makan jer...


iye..perut aku sedang merekah dgn jaya nya...
adakala kat ofis aku sapu jugak dengan benda alah ni...
tp mostly kat umah aku pakai susu cap kambing cosway jer..
itu lagi best...hehehe


see...sambil2 calculate...
sambil2 cium...belai2 jari jemari...
harum semerbak...

p/s: lunch nnti rasa nak makan nasi kukus jer...kat setiawangsa tu...nyum2...

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

bagus.....rajin ko sapu.....aku mase miamija takde merekah2 ni...dayyan plak aku dpt...mau tak..naik sampai 20kg huhuhu.....abis penoh.....sob sob sob.....

norhidana berkata...

ye rajin2 lah menyapu yek jgn jd cam aku... nama je beli krim mcm2 tp haram...mule2 je rajin pastu hampeh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut