nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 1 November 2011

minah skuter


ini citer seminggu yang lepas...
biasalah..sabtu malam ahad je...
aku ngan pokden mesti macam cacing kepanasan dok dlm umah...
so kitorang selalu lah bawak suri pergi uptown damansara...
suri kan suka main pasir seni tu...
eehehehe...kat situ ada..so mmg layan lah...
selalu2 tak nampak lak ada skuter2 budak2...
tetiba hari tu...ternampak pulak dek suri..
apa lagi kan...
layan........


memang dasar keturunan skuter...
atuk suri mmg pakar baiki skuter/lambretta
pakngah n paksu lak mmg giler skuter..
tak sangka..sebanyak2 motor2 / kete2...
skuter jugak dipilih oleh suri


dan2 pulak pilih skuter pink...
dah nama anak dara kan..
baju n seluar pun pink...


tapi skuter yang suri pilih ni kecik skit..
tp oklah..senang suri nak handle..
just tekan pedal guna kaki kanan jer...


tapi suri ni memang kelakar...
masa bawak skuter..siap2 melambai kat kitorang...
last2 langgar orang yang tengah lalu lalang...
ketawa terbahak2 kami..
tp sayang tak sempat nak ambik video or gambar lebih2..
sbb snap pun dgr kamera hp jer..

p/s: adui..nak dekat raya haji dah..aku tak sure lagi balik kampung ke tak..sbb budget lari lah..kan aku kena kursus di alor setar...so dah abis guna budget ke situ..claim lambat lagi..huhuhu...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut