visitor 2011

Khamis, 3 November 2011

citer2 di alor setar


meh lah layan citer2 aku di alor setar ni...
tak banyak pun...
coz sekejap sgt..
day 1 chek in..
day 2..satu hari kursus...nasib malam takde..
day 3 ...2 ptg dah chek out..


ni view dari tingkap bilik hotel...
actually rupanya holiday villa ni bangunan tertinggi di alor setar..
aku dok tingkat 17 ok..
so takyah lah nak naik menara alor setar tu...
sume dah cover nampak...


ini lah aktiviti suri...
dah ini mmg feveret aktiviti suri..
nasib kolam ni kat tingkat 9...
same level tempat aku taklimat...
so selang setengah jam aku dok jenguk2 anak aku..


happy sgt dpt main air kat kolam...
abis sunburn kulit suri tu..
maknyer lak tak taulak sampai leh sunburn teruk...


melayan perasaan bermain air...


bukan setakat anak..bapak pun sekali melayan perasan...


lepas jer main air..
balik mandik suri..siap2 kuar cari lunch...


budak happy..
lenkali nak je ajak suri ni..
tp papa suri takmo ajak..
byk songeng sgt...
hehehe


tau naper...sbb laki aku boring dok melangak dlm bilik je keje..
nasib baik holiday villa ada free wifi...hehehe

p/s: tak balik raya haji...uhuk2..

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

oit, tak lik kg ke mak yong...takpe laa...ko jalan2 le ajak laki .....tak le rase sgt tak lik kg tu huhuhu

syok le suri dpt dok hotel...tapi ye laa dok bilik jek boring gak...seb baik ade tenet kan....ilang le bosan tuh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut