visitor 2011

Jumaat, 25 November 2011

makan McD ....


ni nak citer pasal anak dara aku ni...
kalau malam jer..aku rasa problem jer nak bagi dia makan...
iyerlah..dah cerewet okkkkkkkk...
tambah2 mama suri dah tak masak...
lagi lah cerewet kan...
punyer pening nak pk nak makan pe...
coz mama pun dah gaji..so layan Mcd jer lah...


khusyuk ok kalu makan McD....
beli happy meal yang ayam drumstick...terus senyap makan...
cecah2 dengan tomato sauce..nyum2... 


aku nak ambik picture ayam dia..
leh lak dia tak bagi..hehehe...


aku suruh dia senyum...
ko tgk muka dia...
eeeeeeee...gerammmmm


last2 senyum jugak...
suri siap cakap lagi..lenkali mama beli lagi yek...
melebih2...hehehe

p/s: ahhh gaji papa hari selasa lak..ingat nak blk kg...cancel lagi...postpone lagi...tunggu nenek jer lah dtg kl...hehehe

3 ulasan:

norhidana berkata...

aunty nk cikit blh? hehehhe siap bt peace lg

ataicha berkata...

sedapnya.. nak sket bleh???

lieyalatif berkata...

ko same cam aku laa emy..agak2 tak tau nk mkn ape gi jek drive tru mekdi heheeheheh....anak2 aku suke laa mcm si suri ni hah ....he he he....

aku suke pic tutup ayam tu....pandai yeak tak mo show off ayam tu hahaahaha

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut