visitor 2011

Sabtu, 1 September 2012

55 tahun merdeka...5 thn kte bersama


sebelum tu nak ucapkan happy merdeka yang ke 55...

saya bangga jadi anak malaysia...

dan saya kurang bangga tgk perbarisan ada shuffle..
huhuhu
ok sudah...

55 tahun merdeka yang penuh makna..
tp sana sini dok cakap yang kte belum merdeka sepenuhnya...
besar maksud tu...
tapi kan tapi...

aku tak mau lah tulis dlm blog aku ni..
kan jadi citer lak.
aku nak story pasal 5 thn aku bersama pokden ni..
hehehe

semalam 31 ogos genaplah 5 thn aku kawen ngan pokden..
ingat lagi...org dok main mercun bunga api mlm nikah ktorang..
kelas kan..ko ado?hahhaha

selama 5 thn meniti titian bersama..
lengkap idup kami dgn kurniaan tak terhingga...
dua kuntum bunga yang menyerikan idup kami ni.

kami camner?
sorang suka bebel..sorang kurang bebel...
suka bebel tu pok den okkkkkkkk
aku ni bukan jenis bebel sgt..
jenis wat dekkkkkkkkkkk jer...hahahha

suka pok den ni..
kalau aku takbasuh kain..dia tlgkan...
kalau aku tak cuci pinggan..dia akan settlekan...
kalau aku nak tido..dia akan tlg jagakan anak2 n pakej kemas umah sekali..
bagus kan..

tp yg kurang bagus..bebel jer lah..hahaha
akuwat pekak telinga jer...

klah tu jer nak citer..
takleh nak citer lebih...
nnti terloroh kain batik lah dok selak citer dlm2 kan..

semoga perkahwinan kami kekal abadi hendaknyer..
amin...

p/s: 1 sept..besday kwn ku arwah noria idris...marilah kter sama2 sedekahkan alfatihah...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut