nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 29 Ogos 2012

charger hp tinggal kampong...standard ahhh..ada jer tinggal


selamat pagi...assalamualaikum...
aku hari ni mmg rasa letih bangat...
lepas balik raya mmg aku rasa down sgt2..
down sbb badan tak sehat jer..
huhuhu


aku lak mmg pesen..
ada jer tertinggal barang kat umah ma..
ni aku lak tertinggal charger..hari tu pok den yg tinggal kan..
so terpaksa guna charger emergency ni
ptg ni nak cari charger baru yang murah2..


hp cikai aku..
dah dkt 4 thn pakai ni..
rasa nak tukar jer..
hehehe

p/s: badan sakit2...kepala ting tong..huhuhu

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

bab tinggal barang ni mmg ade jek ko....aku lak barang2 gajet ni mmg tak penah tetinggal...tapi selalunye baju2 yg tertinggal...mcm laki aku manjangggg tali pinggang tertinggal....jenuh laa dok beli baru.....

norhidana berkata...

heheheh standard la tu wei.... tp ko tu mmg pelupa ahak2

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut