nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 3 Ogos 2012

lagi sekali


rasa nak meroyan pun ada...
ni gara2 jiran dpn umah aku lahni
owner baru..so renovate umah baru..
bukan teres pun..apartment jer..
tp renovate dr bulan 3 sampai skrang tak abis2..
yang mangsanya ..
aku n anak2 aku..
demam selsema batuk..dah mcm rutin dah..

ini terbaru aku lak..
ada sinus..ohoiiiiiiiiiii
bila lak aku ada sinus ni..
doc cakap myb sbb debu2..
ini confirm debu2 cinta dari simen jiran aku ni..
aduiyaiiiiiiiiiiiiiii

ko rasa lah...umah dia nak masuk tv ke apa..?
renovate dah lebih 7 bulan...
aku dah ringan mulut nak mereport kat maintanance ni...
kan masam muka lak sesama jiran..
huhuhu

p/s: tengah mc dua hari kerana demam selsema n ada sinus???? uhuk2...


4 ulasan:

norhidana berkata...

lama bebeno nk nyiapkan... sampai kene sinus lak ko... aduhla...
report maintenance jelah mi... dh kite yg tak selesa jd nyer

lieyalatif berkata...

LAA SIAN korang anak beranak...tapi mmg ko..renovate rumah lame2 ni tak elok tau....jiran dpt tempiasnye...habuk2 tu tak elok...tu yg jadi selsema, batuk sakit tekak tu....

takkanlee korang kene pakai mask nak masuk umah sendiri kan .....mmg kene komplen ni....

wahida berkata...

ko cuba2 lah tanya kat jiran ko tu..bila nak siap agak2nya eh?

saja buat2 tanya...

parah la gini kalau kita yg tanggung akibatnya...adoi la hai...

Hidayah Bach berkata...

errmmm..
sebelum report tu tanya aje lah kat dia..
muka manis2 sikit tanya lama lagi ke..
ckp la habuk masuk ganggu..
sampai tak sihat..

kalau boleh tnya bebaik la dulu sbb jiran kan..

:)

kalau dia "ek" semacam..

takmau pk org..

hurmm..report aje lah..

tak boleh jugak nak jaga hati jiran...tapi sekeluarga tak sihat..

kan?

:)

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut