nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Ahad, 12 Ogos 2012

setel sudah


salam sumer..
hari ni citer mmg tak bergambar..
sbb malas nak update gambar...
hehehe

semalam dgn rasminyer dah setel baju anak2 aku
anak2...n budget pun menambah gak...
tiap2 tahun raya..budget suri bawah 300
tahun ni bertambah skit sbb ada darin...
tp tak menambah byk pun
kira dua beradik ni aku abis dalam 500 jer..
aku jimat cermat skit tahun ni...
dah ada dua princess kan...

suri tahun ni dok giler barbie..
so semalam terjah butik barbie..ala kt midvalley ler
melayang lah 165...
beli satu dress, sling bag n jam (tiba2 nak jam lak)
pahtu terjah FOS..beli kasut utk darin n aiyan sekali...
rembat dress utk suri satu...n skirt tutu warna pink utk suri
last terjah ke reject shop...
beli dress ke darin 2 helai...t-shirt n seluar...
ok setel baju raya anak2 aku...
giler simple kan...

tp semalam..giler kentang pok den pun sibuk beli kasut raya..
hhahaha..ingat anak2 jer ..pok den pun ada hati nak beraya...
rembat dua pasang kasut adidas..(yg murah2 jer)
konon nak wat keje..takpelah kasi chance bapak nk raya gak kan..
dahlah sume duit bapak yg kuarkan..hehehe

so setel baju raya anak2 n kasut pak..
minggu ni nak setel baju maknyer pulak
dlm kepala nak cari kasut n wrislet jer..
jer?hehehe..tgklah kalau ada budget lebih... 

p/s: raya kelate tahun ni..mmg azablah berjem dlm kete nanti..huhuhu


6 ulasan:

inazamri berkata...

pg ahad smlm akak gi Jusco (AEON) semata2 belikan along kasut raya.Dia dah bising sgt coz adik2 semua dah beli awal2 haritu.Pilih kasut ngalahkan model punye la tggi.nasib wedges .terbang rm70.

lieyalatif berkata...

lega hati bile dah settle semua kan emy....barang kite takpe, yg penting anak2 ni ....siap semua baru puas rase hati......kalo tak dok pikir dlm kepale jek bile nak pergi beli.....

wahida berkata...

aku raya tahun ni sgt sederhana nok...yg penting anak2 dah setel, lega lah...

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

raya ngn jem tak dapat di pisahkan..
cuma kita rancang sikit2..
moga2 kurang kene jem :-)

Qhaifa Nur berkata...

shopping raya bukan sikit duit yg kuar....
lega hati semua dah settle...

jauh tu nak balik kelate...

lieyalatif berkata...


** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat emy sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut