nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 16 Ogos 2012

sahur tadi


dah muak ok nak makan nasi utk sahur..
pun dah muak makan roti dengan telor..
tadi bt mengada2 skit kat pokden..
mlm beli piza..
makan bt sahur..
ni kalau adik aku pakngah tau ni..
mesti kena kutuk
lantak ler..
hehhee


ikut sedap mulut..
feveret piza aku adalah papa john..
tp mana lah ada papa john kat sd ni.
so dominos jer lah..


nak piza seafood tp pokden tgh alergic seafood
so ambik beef peperoni jer lah..
ok sedap jer...


breadstick...oh tingat papa john punyer breadstick dia..
sedap leh cecah cheese cair tu..
hehehe

ps: dana...nnti lepas raya kte serang papa john yek..hehehe...
ps: sory lah kalu wat anda,anda dan anda terliur yek...huhuhu


1 ulasan:

~aYu~ berkata...

sedap apa makan pizza pepagi time sahur.. dah ujung-ujung ni ayu pun malas nak masak sgt utk sahur. byk makan roti je.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut