nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 1 Ogos 2012

sejuk gigil...sakit tekak


dah 3 hari dok ofis aku ni..
mengigil bagai mcm dok cameron highlands jer..
huhuhu

p/s: mood sakit tekak rasa nak demam...
p/s: jap g baru mengepam baru make up..hehehe

4 ulasan:

Puan Fifiey berkata...

kat sini dah mengigil sejak start puasa.. Wp baru tukar ekon baru... kalau duk kat salji..

norhidana berkata...

heheeh mcm dh duk eskimo... lps maintenance baiki ekon sejuk giles

lieyalatif berkata...

eh betul ko....opis aku ni pun sejuk dah tahap freezer dah...dah rase mcm daging lembu tergantung2 dlm freezer jek ni wakakakaakak.....agaknye sbb kite puase kan tu yg rase sejuk tu lain mcm.....

aku lemah kalo petang kang....siap le aku ngantuk sejuk2 ni hohohoho

~aYu~ berkata...

bulan pose ni lagi la menggila sejuknya.. shawl mmg tak tinggal.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut