visitor 2011

Khamis, 9 Ogos 2012

kuih raya sudah sampai



lagi seminggu dah nak pack2 balik raya kan..
huhuu..rasa kejap jer posa..
dah nak raya...

cam biasa..
seperti tahun2 lepas..
aku mmg ada jual kuih raya kt ofis..
diulang ...kat ofis jer..
tlg member2 jual..

thn ni tak byk jual..due dengan 'malas'
so sikit2 jer..
aku pun membeli kuih pun skit jer..
due dengan 'takmo membazir sgt di hari raya'
hehehe...


dr kiri..nestum rainsin cookies..sebelah almond london
ini tokeh yg punyer..ahak


ini2 yg nak di delivery kan..
tgh pack2 lagi..
sbb supplier aku tak bagi plastik 
so nnti2 aku beli..

p/s: sabtu nak g midvalley..soping baju raya anak2...huhuhu..anak2 dah...budget kena lebih lah...

4 ulasan:

norhidana berkata...

aku je mcm terlebih beli thn ni wei... cis2... tp takpe kot sbb thn lps takde beli kuih raya pun kan heheheh....

firdausi berkata...

wah dah sampai kuih raya.. fieda dah start bawa balik kelmarin lagi.. hari ni ada dua balang.. minggu depan ada 2 tuan lagi tak hantar.. rasa skit order.. bila dah sampai banyak lak.. takper...

lieyalatif berkata...

ooo baru ku tau ko menjual kuih raye....aku lak tahun ni tak membeli byk sgt...malas laa...lebihkan kacang2 n kerepek2 jek....

kat opis ni ade laa aku order 2 jenis....

Mooniqueen berkata...

Kuih raya MQ next week baru dot,.. Takut sampai awal, tak sempat nak buat raya...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut