visitor 2011

Isnin, 27 Ogos 2012

talent seorang 'kakak'


salam hari isnin di bulan syawal..
aku tak keje hari ni..
mmg plan nak g keje..
tp dah 3 malam aku 'berhidung' je malam2..
akibatnya pagi2..berat jer kepala..
so hari ni aku cuti lah dulu..
leh aku settlekan dulu kerja2 rumah kan..

ok ..ini citer sebenarnya dah basi pun.
hehehe..
pasal kakak suri..
dah nama kakak kan..
so korang layan je lah..


suri kalu dok umah..
mmg ada kerja2 yang nak dibuatnya..
setakat ni kerja yang wajib suri bt ialah pack2 baju2 utk dia g school ..
ala..pilih2 dlm gobok suri..
pahtu letak dlm beg..
esok bagi aku just chek je..
hehehe


kalau korang tgk gambar2 ni..
mesti korang akan tau betapa rajin nyer suri ni..
inilah kekdahnyer kalu dok umah..
pantang aku cakap nak tukar pampers darin..
laju je dia ambik wet tisu ngan pampers..
sbb dia yg nak tlg tukarkan..


aku biar jer suri nak tukar pampers darin
aku tgk jer..jadi supervisor..hahaa..
lantaklah ..ko dua beradik..


mmg gigih sgt2...
leh bagi 5 bintang ke suri..


muka si adik yang tahan je apa yg kakak buat..
nasibler ko darin..
hahaha..

p/s: gambar raya tak byk..tp kena edit dulu..tungguuuuuuu


3 ulasan:

~AiMi SyAhiRAh~ berkata...

Bijak kakak.. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

norhidana berkata...

bgsnyer kakak suri... dh boleh meringankan keje2 ko nih

lieyalatif berkata...

eh bagus koooo...awal2 ko dah train suri mcm tu...so die paham tanggungjawab die...akulak touching hah tgk suri .....dah byk leh tolong ko kan.....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut