nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Ahad, 2 September 2012

lama tak berkebaya


berkebaya dan bermake up sempena jamuan raya merdeka JUPEM
tema kebaya nyonya tapi aku pakai kebaya hijo tu jer..
aku tak de koleksi kebaya pun
tp lepas ni ingat nak wat tambah koleksi kebaya lak...

p/s: ni lah acara tahunan raya yang syokkkkkkkkkk sgt...

4 ulasan:

Puan Fifiey berkata...

fuyyo!!!!

lieyalatif berkata...

wahhhhhhhhhhhh kemain gituuuuu....masing2...cantik...dana pun meletop hah ...cantik2.....aku suek tgk kaum laki tu...sporting ngan tali pinggang beg duit hijau tu n kerongsang besar kat songkok hehehehehe

norhidana berkata...

wahhhh aku lum kuarkan pun gambar raya nih,... nk kene pilih2... nampak aku lg bolat je

Liza Razak berkata...

wahhh...cantik sis pakai kebaya..kena tambah collection lagi ni!!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut