nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 27 September 2012

si anak tiri peneman si bapak tiri...


meh nak citer skit ...
ala pasal darin safiya ni hah...

korang kan tau..si darin ni kan adik si suri...
since adik dan kakak sama gender..
so baju seluar ke apa...
kira darin recycle dari kakak suri jer...
ni baju bawah pun baju kakak suri...
eh byk jugaklah aku recycle balik baju suri tu...
bila nak beli yg baru terasa syg pulak tak guna yang sedia ada..
same goes to pok den jugak...
selamat sy takyah beli baju kasut ke darin...
hari2 dia cakap gitu...
sampai aku cakap kat pok den...
mentang2 lah darin muka sy..terus bt darin anak tiri..
hahaha...


si anak tiri yang comel bangat cam mama dia..
ahaks..


kakak suri kan dah nama 'kakak'
so takde dahnak dok dlm car seat..
so kakak suri akan dok belakang ngan aku..
so peneman papa adalah si anak tiri ni lah...
masuk2 kete je..mesti anak tiri ni tenung bapak tiri dia..
n bapak tiri mesti cakap..
'darin...papa tau ...papa lah lelaki yang paling handsome pernah darin tgk kan'
huhuhu...perasan laki aku kan..


peneman papa biarpun anak tiri..ahahaha

p/s: eh seronok jugak ada dua orang anak perempuan...tp lagi seronok kalau ada anak laki sorang kan....hahaha...eh mana gambar kakak?kakak bz main dlm kete sambil2 mengaco aku relak2 kat belakang kete ni hah...aduiiiiiiii

2 ulasan:

norhidana berkata...

takpe nnti bsr skit belikan baju baru ek... ish2 sebenaranya si darin ckp dlm hati sambil tgk papa nyer
`ohhh ini lah papa yg kedekut nk belikan kite baju baru` heheheh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

takpe nanti dapatla yg boy pulak..salam kenal

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut