nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 5 September 2012

abg2 duke


ni sambungan citer pancit di duke ni...

citer tak abis lagi...
yang pasal peronda tu dah setel..
yang lagi dua orang budak ofis aku tu belum lagi...

nyesal lak aku menelefon kwn ofis aku tu...
dorang mmg best..
mintak tlg terus dtg..
naik motor berdua rescue aku..
hehehe
takpe2 nnti aku belanja makan yek...

so ni lah gambar2 kt duke tu..
dua ketul jer
takleh nak snap byk..
nak kena jaga kain belah aku ni..
dah kata angin kuat..
kan terangkat kain ni..nampak lah peha yang mulus i ni kannnnn
hehehe



iktibarnya...
kalau korang pancit di highway yang korang bayar tol tu..
takyah susah2 kan member2 or kwn2..
just telefon hotline highway yang korang lalu..
nnti dorang tlg dgn free jer...

p/s: ptg smlm hujan..tak sempat tukar tayar kete...pagi ni kena serbu kedai tayar dulu...kan tayar spare dah pakai..kalu pancit lagi..masaklah guaaaaa...hahahha

5 ulasan:

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

kalo pompan yang nak tukar tayar sendiri harus la tak larat kan, bukan senang nak tukar tayar ni, ken aada kudrat yang kuat...

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
lieyalatif berkata...

tang kain belah tu aku gelak tu...auwwww...ayu youuu ekekekeekek......

wahida berkata...

wo wo...kesian ko nok...pancit kat hiway adalah tak best...aku selalu kena, tapi naik motor la...huhu....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut