nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 6 September 2012

jamuan raya tanpa baju raya


oh tragis tahun ni...
ada baju raya tapi tak pakai baju raya..

alkisahnyer..
beli kain sedondon ngan suri n darin di kl
tempah di kuantan...(murah skit..ala baju kurung pahang jer)
last minute tempah bunga2 cinta lace kat leher ngan cik dana kter..
last2 tak pakai sbb baju raya aku besar gedabak..
aku segan ahh nak pakai...
besar gedabak sgt...mmg buruk rupanya...
ukuran tu aku dah bagi ngam2 jer..
tp tak tau apa silapnyer..
ke sbb aku pakai dx corset tu..body aku mengecil?
mungkin jugakan...(hahaha perasan diri kurus)

hari ni ada jamuan raya kat ofis...
aku sedih okkkkkkkkkkkkkkk
orang lain melaram baju raya tp aku non ado..
dah lah raya hari tu pakai baju ulang tayang...
ni pun pakai baju kurung ulang tayang...
huhuhu
apalah nasib.........


baju ku sebiji sebutat baju mcm suri ni...

p/s: semangat kobar2 nak tempah baju raya haji..ko ado?hahahha

3 ulasan:

inazamri berkata...

mesti dah slim la tu...sbb tu la baju jd gedabak.Kalu asben akak..bila baju2 akak pakai rasa ketat..dia akan ckp baju akak tu mengecut..."dia perli la tu".

~aYu~ berkata...

dah kurus la tu.. kesiann... huhu.. leh antar kecikkan baju tu.. samala tgh excited memilih kain utk raya haji lak..

lieyalatif berkata...

lor sian ko...nape tak kecikkan jek...boleh kot adjust kan....sayang le ko, dah le dana jahit manik sure cun tuh.....

baju suri cantek...ade bunga2 cinta lagiii ...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut