nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 24 September 2012

anak - anak dara ku


telatah anak2 dara aku..
sorang kuat merajuk bila adik kaco
sorang lagi ...lagi nak kaco kakak bila kakak marah...
hehehe


ini papa yang snap pic ni...
comel kan..


muka kakak dah lain mcm dah..
adik sudah pandai nak main itu lappy..


tp adik ni..kakak marah pun dia wat dek jer..
still lagi kaco..
hehehe

p/s: suri skrang mintak ipad...mak pak tgh kira2 nak korek tabung dah ni..huhuhu

2 ulasan:

norhidana berkata...

sweet sgt... tp yg tak tahan nmpak mulut mama dia bebel kt tepi tuh ahak2...

nampaknyer mmg kene beli tab ke ipad dua yek

NM02 berkata...

yg si kecik ni sebiji muka kau noksss

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut