nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 20 September 2012

mini open house saya


actually
hari ahad lepas..
masa last syawal tu
ada aku bt mini open house..
aku jemput kwn2 terdekat jer..
sory ye ..
lauk2 sume..aku tak snap...
ini dua ketui gambar pun belas ehsan dari puan dana
hari tu ma aku dtg..
terus aku cater ngn ma aku
laksa kuah putih, nasi lemak ngan bubur kacang hijo..
hehehe..
i tak reti masak tp ma i reti..hehehe


ni gambar dr kamera dana...
aiyan ngan darin
kira pakwe makwe berjumpa ...hehehe
awek takde rambut..nasiblah ko aiyan..


darin yang geram kat puting aiyan..
almaklumlah warna puting sama jer ngan darin punyer..
masalahnyer darin bukan isap sgt puting tu
darin isap puting lain lagi best..kan darin?hahahah

p/s: ikut hati nak wat tiap2 tahun open house..tp apa kan daya still dok umah sewa...apartment pulak tu...so tunggu aku beli umah bawah dulu..nnti kter cater sumer..hahhaha


2 ulasan:

norhidana berkata...

nyeh2.... ko tu mmg bz ngalahkan dia yg msk sampai tak sempat amik gambar....
rasanyer si den yg bz aku tgk aritu heheheh

~aYu~ berkata...

ayu xwat open house pun tahun ni. malas lak. nak bajet duit. tumpang open house mertua je. huhu..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut