nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 11 September 2012

mengepam cara malas


bila malas nak basuh botol
bila terdesak takde botol
gni lah caranya..
alhamdulillah...
hampir 7 bulan darin breastfeed..
ingat nak target sampai 6 bln jer..
skrang dah terlebih..
lagi2 enjoy lak mengepam
so insyaallah diteruskan sehingga 2 thn...


cara mudah n cepat..
ingat lagi kata2 kwn ku..
apa yg kter rasa susah ttg mengepam ni..
kter permudahkan..
so aku permudahkan urusan mengepam aku ni..


setakat ni utk fresh hari2..darin perlukan 15 oz jer..
seharian di ofis n umah aku mengepam mmg dpt lebih dari tu..
alhamdulillah...

p/s: aku tak byk stok dlm freezer..tp adalah utk emergency..hehehe
p/s: darin dah tumbuh gigi bawah..oh ngeri aku bf ke darin skrang....aku harapkan darin tumbuh gigi lambat..sekali cepat...abislah aku..

3 ulasan:

norhidana berkata...

gogo cayok my pren.... semoga banyak lg susu ko...

inazamri berkata...

dah 9 thn akak tak mengepam..ni member sorg baru je abis pantang..dok sakit2 tek..akak suh pam punye la payah..dok tahan sakit lagu tu..akak tengok akak yg sakit heheh

JaSSNaNi berkata...

memang kena keje kuat kan.. lepas ni saya plak kena ikut cara ini... hehe.. :)

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut