nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 13 September 2012

ayam black pepper


salam berbaju batik hari ni...

esok dah jumaat kan..
isnin kan cuti..
yahooooooooooo
layannnnnnnnn


esok ada potluck kat ofis..
kebetulan bos sangap aku pun cuti..
lagi lah happy...
atas tu ayam aku perap ngan sos black pepper..


almaklumlah ..aku kan baru beli oven..
hahaha..
so giler kentang rasa nak bakar jer..
nasib tak bakar orang kan..


alkisah baby carrot ni aku beli utk darin
konon2 nak bt bubur ngan carrot..
tp cam biasa..mama darin kan ke laut jer..


so kasi campak je bb2 comel ni kt ayam black peper aku..
hehehe


ini lak ayam masak kicap utk pok den
saja aku interframe
mlm tu aku takmo makan nasi..
tp utk pokden kena gak bt lauk..
itu aku bt ayam masak kicap..


oven kecik jer..
tp takpe..asalkan leh bakar2..
nyum2 sedap sungguh ayam black peper aku...

p/s: esok niat nak bt puding roti bakar...ceewaaaaaaaaaaaaahhh..jgn aku ke laut lagi mlm ni sudah...dah lah malam jumaat..oppssssssssss

2 ulasan:

norhidana berkata...

bestnyer klau dpt rsa ayam black paper kwn aku nih...msti sedap hingga jilat jari...

Bitt (double IS) berkata...

nampak mengiurkan yuuu :)

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut