nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 14 Mei 2012

warna pe?


aku rasa sume dah mencari tema utk raya tahun ni kan..
tp aku belum...
nak tema pe yek?
aduiiiiiiiii....

ingat nak bt pink..hahahha..
tp papa den nak wat warna pe?
itam ngan pink sesuai kan..
hehehe...

misi akan diteruskan...
of course ke nagoya...

jom dana kte ke nagoya lagi...

p/s: pagi nak ke klinik lagi...ada citer sedih..tp sume salah aku..nnti aku citer slow2 yek..kena ambik masa utk bercerita......huhuhu

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

alah cite sedey....nape ni emy...hope bukan serius yeak....

aku plak tahun ni tema sempoi jek kooooo......he he he..ok gak tema yg ko pilih tu...sure berseri2 di pagi raye heheeheheh...laki ko gak tersiksa sbb tade geng he he he

norhidana berkata...

ahak2... aku pun nk kaler pink tp... camne ada 2 hero... takkan mau nyer pink kan...

aku on je nagoya tp ko lak yg mc... huhuhu cptla cite psl darin, tak sbr nih aku....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut