nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Sabtu, 26 Mei 2012

sabtu boring


cuti sabtu tak g mana2 pun...
mmg dok umah jer 
kemas dapur...basuh kain...menetek darin..
itu je keje...

aku lak idung mmg problem skit..
ini kes orang renovate rumah ler..
dah dkt 2  bulan asyik renovate..
tp tak siap2...
yg best part is..pek simen diorang tak tutup..
so free2 je habuk simen bertandang umah aku...

skrang kat umah dah mengamalkan konsep tutup dah
sume pintu tingkap ditutup...
baju2 sume pun disidai kat bilik no 2..
kalu sidai kat balkoni kt dapur..
alamat nyer penuh lah habuk simen kat baju2 tu..
huhuhu

ermm...apa lagi nak citer yek...
aku tgh slow2 belajar bisnes ni..
doa2 kan aku yek..
amin

p/s: boring..itu pasal menaip entry ni..

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut