nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 31 Mei 2012

GM plaza kl


aku g gm plaza ni seminggu lepas kot ngan puan dana kter tu...
cari tuala anak2 jer..
dpt ler setengah dozen rm28..
bolehlah..bt pakai gilir2..
mama nyer kan terlebih 'rajin'

sambil2 beli lah ni utk ma
dah pos bukan main lama..
semalam baru dpt..
hehehe

9 ulasan:

norhidana berkata...

heheheh... gambar towel nyer mana?

lieyalatif berkata...

wahhhh ko pun dah sampai GM yeak...org kate best membeli kat sane yeak....murah2...aku tak sampai lagi...tingin gaknak pergi...nanti le, satu hari akan ku kerah kederat laki ku utk kesane haahahhah

Long Haffiz Long Hassan berkata...

apakah ini..hahhaaa

amirul ilham berkata...

nice blog ....good blog....blogwalking come back

mamasuri berkata...

dana: ada gambar..tp malas upload nyahhh

lieya: sampai gak lah..tp aku tak gemar lah g sini..takleh nak santai2...

long: keronsang lah..

amirul: nnti kte g yek...

FEDO berkata...

Lukisan kah ni?He2

~aYu~ berkata...

murah kan kat sana.. tak penah gi lagi. nanti nak ke sana gak la.

Liza Razak berkata...

dah lama tak pegi GM ni..kalau pegi confirm borong mcm2 :)

mamasuri berkata...

fedo: apa nyer lukisan bah...itu keronsang...

ayu: mmg murah..ini satu rm1 jer..kalu luar diorang jual rm4 tau...

liza rasak: borong jgn tak borong..spare duit byk2 yer...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut