nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 16 Mei 2012

demam


adui..
baru semangat nak keje semalam..
dan2 aku lak demam mengejut..
g klinik suhu 38.9 dah...
terus kena inject kat buntut...

sebenarnya balikkeje semalam ok lagi..
tp dlm kul 8 gitu..
aku rasa pinar2 je biji mata...
pahtu masa nak mandi tu..
tiba2 aku mengeletar satu badan...
kesejukan ...
gigi siap berketap2..
huhhuhu...

kira darin dah sehat dr demam..
ni turn aku ngan suri lak..
adui..seksa tau...
demam2 ni leh breastfeed jer kan?
huhuhu...

hari ni ada kursus di jupem..
rugi satu hari...hhuhuhu..

klah...doa2 lah aku cepat sembuh yek.
sbb bila aku sakit..
abis sume tergendala..
dah lah suri nak exam minggu dpn..

p/s : hari isnin hari tu terdetik d hati nak suruh ma dtg kl jaga darin..nasib aku baik..sbb aku yg demam..at least ma leh tgk2 darin...
p/s : adui suri ni dah culas makan ubat...pengsan mak...
p/s: esok besday suri..tp aku tak sambut pe2 pun..
p/s :jumaat ada teacher's day..aku lak excited..mintak2 suri sehat dah..

4 ulasan:

inazamri berkata...

semoga cepat sembuh.makan ubat ikut time ok.akak last cucuk bontot dulu masa demam baru2 kawin.azab sakitnye.

norhidana berkata...

heheeh oh sakitnyer montot kene enjek wei... dh2 gi mkn ubat n rehat... ko ngn suri sama je culas mkn ubat... hehehhehe

lieyalatif berkata...

sampai kene cucuk tu emy...mmg tinggi la tu suhu ko....moga ko cepat sihat yeak......mmg byk kerja tergendala kalo demam nie...ye laa badan lemah semacam camne nak buat keje kan.....

CuTeMiUt78 berkata...

alahai siannya... cepat2 mkn ubat ya.. semoga cepat sembuh..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut