nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 30 Mei 2012

citer lama - Hari guru


eeeeeeeee...sejuk ni..
kl hujan2 
rasa nak tido pun ada...

nak ilang kan rasa tido ni..
aku godek2 lah entry2 lama..
rupanya ada satu entry lupa nak update..
moh layan ok...


ini adalah tahun pertama aku n suri nak menyambut hari guru...
hehehe..gile kentang nak sambut..
alkisahnya hari jumaat 18 mei...ada hari guru di tadika suri..
dpt lah memo...
tadika mintak sepiring kuih dr parents..
aku lak tgh demam teruk tonsil sumer..
nasib ma aku dtg..aku suruh ma aku goreng nugget dua peke..
selamat lah sebekas beso bagi teacher suri..
gambar atas tu..seisi membungkus hadiah..
hehehe


budak yang semakin hari semakin pening perangai nyer..
lambat skit...merajuk..
tak mo layan dia..merajuk..
tak bagi apa dia nak ..merajuk
geli mak tau..


kan aku ada cakap..time ni aku demam teruk..
so aku serah segalanya pada pok den..
aku mintak pok den beli mug 5 biji n pembalut hadiah
tp dia beli rabbit apa ntah..seketul..
last2 suruh adik aku beli..
adik aku pun satu..dibeli nyer jugak 3 ketul..
so 3 ketul jer lah mug ...


ini lagi satu..
puas bertungku lumus membungkus hadiah..
tiba2 aku perasan 'merry christmas' kat pembalut hadiah tu..
sengal betul pok den kan..
tak tgk betul2..
nasib lah ko teacher2..


budak ni tekun jer menengok..


tp tgk2 pun..ada gak suri belek2..
last2 terkena bucu kertas..


sian suri..
tapi takpe..
kerana teacher..
suri luka skit
kerana teacher..
mama n pok den sengkang mata balut hadiah..
huhuhu

p/s: rindu kat cikgu2 ai...ai dulu2 nakal ya ampun...sory yek cikgu..nak wat camnr....mmg spesis tak dgr kata...


2 ulasan:

norhidana berkata...

sungguh2 ye anak beranak tu membungkus hadiah heheheh....

lieyalatif berkata...

aku tgelak tang mery krismas tu hahaahaha...bantai le labuuuuu....asalkan ikhlas dari suri...auwwwww he he he....

oo kirenye ko jadi mandur jek laa dihari kejadian yeak.....nak buat camnekan ko tgh taksihat....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut