nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 23 Mei 2012

Darin Safiya



ini budak dah 3 bulan lebih...
adui..kejap je rasa..
dah beso anak mama sorang ni...

darin / adik

berat dah 6.8kg...
tak meniarap pun lagi..berat..
suka bercakap ngan orang..
suka gelak2 sorang2..hehehe
dulu berak 5 hari sekali..
skrang berak 3x sehari..
stil breatfeed...
dulu pakai botol mam..skrang dah tukar botol jenama bebe...(murah ..jimat mak)
susu minum 3oz jer
pampers dah beli size M...tp asyik merah..myb kena tukar balik ke S
skrang dah pandai suruh orang dukung...
suara still tak kuat even menangis..
sebelum menangis..confirm cebik bibir dulu (giler manja)...
suka tgk tv dlm bouncer dia..
umah ada dua tv..tp yg pelik darin tau mana satu tv citer kartun sbb darin tgk yg ada citer kartun jer... (darin suka kartun lah tu)

itu jer kot progress si darin...
progress lain2 coming soon...
yang penting baju raya dah kena start beli dah..hehehe

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

Wahhhh semangat bam2 dah.... Paha tuuu mcm kehepsi kooo.... Sgt mulat2.... Ni esok jd geng kak suri main masak2.... Riuh rendah umah ko nanti hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut