nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 3 Mei 2012

cerita pendek suri


sebenarnya..
ni cerita dah lama..
dalam 2 minggu lepas kot..

kakak suri ni kan memerap je dlm umah..
ikut sekali mama dia cuti bersalin kan..
so byk lah wishlist suri kalu bab berjalan2 ni..
jadi ni salah satu wishlist suri.
nak main kete kat uptwon damansara..
huhuhu


muka budak happy leh drive kete pink..
tp papa den jugak yang control nyer..


kira setiap kali dtg sini..
suri akan main kete or motor kat situ..
uptown ni ok skit space dia..
beso...cuma tak tahan suara2 orang berkaraoke jer lah..


darin lak baru abis pantang kan..
so mmg tido jer lah dlm stroller tu...

itulah cerita pendek kakak suri..

p/s: eh ada lagi wishlist suri ni..adoi..pening kepala mama n papa nak penuhi...


2 ulasan:

lieyalatif berkata...

wah darin dah gi jalan2 yeak....hihihi...sonok jek kan anak tak meragam nie...baik je darin tdo diam2...bagi can le tu kat mama jalan2.....

kak suri gak enjoy dpt kuar rumah....hepi dpt main car peveret yeak....

norhidana berkata...

heheheh takpe tunaikn jelah wei, sian suri tau duk umah je sepanjang ko cuti 3bln

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut