nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 22 Mei 2012

suri sudah 4 tahun


pejam celik kan..
dah 4 tahun umur suri ni...
kejap je masa berlalu...
dah dapat adik pun...

mmg thn ni takde celebrate besday suri kat mana2 pun..
kebetulan nenek n paksu ada di kl..
so sambut kt umah jer..

meh layan..


happy besday sayang..
suri di umur 4 tahun mmg agak manja skit..
sume benda nak kena dgr cakap dia..
well..bebudak kan..
slow2 kasi ajar..


papa nyala kan lilin..
janji papa..tahun dpn buat party bersama2 adik darin


budak happy..
masa ni mama baru2 je baik demam..



potong kek pun lemah lembut..
dulu suri ni mcm kasar skit..
tp skrang dah kurang kasar tu..
byk lemah lembut...
lemah mak..


anak papa..
ala2..dua2 anak dara pun anak papa pun..
anak mama? next..hehehhe

3 ulasan:

Mrs. Norrie berkata...

hepi beday suri.....
semoga menjadi anak yang taat kepada kedua ibubapa dan bijak pandai...AMIN

norhidana berkata...

epy belated bday suri.... acik lum beli hadiah suri lg lah... ahak2... apa lah nk jd kan... hehehhe

lieyalatif berkata...

epi besdei suri comeyyyyyyy....byk kek tu...abis tak...meh le bagi aunty sikit heheeheheh....

nampak muke die hepi emy.....moga suri menjadi anak yg bijak, sihat dan solehah yeak sayang....

aku suke statement ko tu...anak mama? next.....auwww hihihi

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut