nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Ahad, 20 Mei 2012

kelate menang


tahniah2 kelate..
menang jugak akhirnya
walaupun penalti kan...
meh layan
dua orang penyokong fanatik kelate sesat dlm umah aku..
sapa lagi pok den n adik bongsu aku
hahaha


see...mmg fanatik kan..
abis sume merah putih..


my pok den...
papa suri n darin...


inilah adik bongsu aku..
dia sorang je lahir d kelate..
so of course lah dia sokong kelate...
scarf rambut pun merah ok..
hehehe

p/s: nasib menang ..kalu tak menang mmg i boo lah dpn pintu semalam..hahaha


4 ulasan:

inazamri berkata...

memang meriahkan...warna merah lagi la bersemngat waja...menang pulak tu.tahniah kelate.

lieyalatif berkata...

keh keh keh...hepi hah penyokong red warriors semalam yeak....termasuk le laki ko yeak....

aku tegelak tang ko nak boo kan depan pintu tu heheeheh...seb baik menang..terselamat laki ko dari di boo ekekeekekekek

norhidana berkata...

heheheh semangat tul kan... msti meriah bukit jalil kn... hari ahad tu kuar pun msh nmpak lg kereta ngn bendera kelantan heheheh...

nsblah edy bkn peminat fanatik terengganu kalu idak comfirm aiyan jd mangsa

LYAfrina berkata...

tahniah awok2 kelate

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut