nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Ahad, 13 Mei 2012

lapar sokmo


tetiba boring malam ni..
pok den keje...suri tido..darin tido..
adui..nak wat keje umah malas gile...

rasa nak iron baju utk seminggu..
tp tak buat2 pun lagi..
tengok mentor6..tp sume tak best..
aku cuma tunggu mentor 6 kalu ada si caroline tu...
budak tu suara power...

eh nak bebel lagi...
hari ni satu hari dok umah..
giler hari ahad satu hari dok umah..
dah macam berpantang je rasa.
ni gara2 pok den keje lah...
ntah apa2 hari ahad pun nak keje kan...

nak update skit pasal darin...
darin demam dari hari khamis..
so far demam dah kebah...
mcm dah ok skit..
tp ada lagi yg tak ok..
itu hanya2 orang tertentu je tau...
uhuk2...

hah..tajuk lapar kan..
hari ni aku breakfast nasi dagang n roti canai..
then terus kelaparan..
tgh tunggu pok den bawak balik nasi daging merah...
hahahaa

p/s: esok pagi nak g ke klinik utk check darin...myb cuti lah esok..aku ni kelam kelibut skit sejak ada anak 2..huhuhu...oh lupa ..jumaat hari check darin dah 6.8kg...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut